SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

09 February, 2013

bukan kaulah..

assalamualaikum..

hehe.. Tipulah kalau cakap aku seorang yang x busy dan x penat.. Kadang2 rasa macam nak je rembat apa2 lah yang orang cakap boleh boossssstttt energy. Fuckin' tired okay... Tapi bukan tu yang i ols nak cakap..
I ols nak cakap yang

" walaupun fizikal nyaa kalian sama aku tetap kena sedar yang kalian ialah dua manusia yang berbeza. "

kau x faham aku macam mana dia paham aku dia faham aku sampai ke tahap yang aku rasa diri aku pun x paham diri aku tapi dia bole faham..err nampak??



okay.. mundar mandir satu rumah cari card reader tak de.. Terus hilang mood...


isaaisiza

No comments: