SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

03 May, 2013

10 terpenting bersama 5 sebab

Assalamualaikum.
 Terima kasih kerana view. Its okay if u dont feel like reading this.. I just want to update a little thing here n there about my life during this semester.. Okay. I would like to talk about 10 people which I think, listed as the top 10 best friend in this poli for this whole sem la kan..


10.  Muhd Shahrin Bin Norhisham

1. Beliau ialah abang yang baik.
2. Beliau merupakan pengerusi JPKK yang sangat lah garang.(pasal aku pernah nangis kott.punca paper work macam harem)
3. Beliau ni sangat-sangat lah kelakarnyaa phun aduii..
4. Selalu lah jugak dy ni mengsemakkan diri kat depan mata aku.
5. Dia teman saya balik dari bilik JPP sampai asrama..

ucapan : semoga abang adik menjadi abang adik terbaik yang pernah saya jumpa. =)


9. Boboy Daniel




1. beliau ialah guru yang baik..sangat terror bab-bab paper work.
2. Beliau ni abang yang errmm,,garang..so so la..pernah kott kne tengking dgn dy sbb driving sambil texting..bahaha
3. Dia selalu teman my baby rumett g makan..
4. Dia ialah seorang yang berwawasan jauh dan ada matlamat dalam hidup.
5. Dia pernah mewarnai hidup saya dan sedikit sebanyak mempengaruhi kehidupan semester ini..

ucapan : semoga mendapat AKJ dan berjaya dalam hidup.. will never frget all those memories..


8. Farid Dia Ajie




1. nampak kan betapa sedihnyaa hidup tanpa orang bernama Ahmad Farid Bin Zamri ni kan...
2. Dia lah ketawa dia lah air mata..
3. Dia lah yang paling suka buat orang menangis.
4.Dialah yang selalu menjadikan kehidupan ni ceria.
5. Dia kawan yang xpernah pilih dengan siapa dia nak kawan atau atas sebab apa mereka berkawan..

ucapan : dah dah la buat orang menangis.. Semoga berjaya di dunia dan cemerlang di akhirat. aku tak ada apa nak bagi kecuali doa dari sahabat..


7. Nurul Nadia & Arina Lulu



1. 2 gadis istimewa.. anak saya ni..
2. 2 2 saya saynag.. x lebih dan x kurang..
3. mereka selalu ada untuk figure things out n come out with ideas..kadang2 bagus kadang2 rasa nak gigit jugak.
4. merekalah sahabat..merekalah peneman..
5. i stand still here today sebab kan semangat mereka dan bahu mereka yang selalu jadi tempat rembesan air mata hidung..

ucapan : jangan lupa kat ibu.. what ever yang korang nak buat.. do it untuk self satisfaction sebab orang yang benci kita tak akan pernah puas dengan kerja yang kita dah buat.. akak n adik dah besar.. jangan biar orang pengaruhi awak..



6. Nadiah maulut


1. Dia yang selalu..selalu menemani ku..haha..
2. Dia ni akak senior yang baik dan x kedekot ilmu..
3. macam biasa la,,dy ada je time2 aku trasa mcm,,ehh ehh,, sape nk tolong saya..
4. Dy ni selalu lah melayan kn kepala otak saya yg mereng nihh..
5. dy ermm ermm.. haha.. Dy slalu jaga rumett saya.,,

ucapan : semoga cik comel bertemu orang yang mampu memberikan 100 keceriaan di dalam hidup cik.. peace!


5. Naza MohdNizam



1. jiran yang baik..
2. kakak yang baik..
3. oh..selalu memberikan saya option2 dalam kehidupan..ala ala penasihat gituhh..
4. menolong saya menghantar saya ke rumah saya, bersama errrrr...ok,,next..
5. sentiasa mnjadi telinga yang baik untuk saya hamburkan semua kekusutan dalaman yang di hadapi..

ucapan : terima kasih untuk perkenalan singkat kita yang membibitkan 1001 cerita.. selamat mnjalani kehidupan dgree master dan seterusnyaa.. kahwin jempot i ols!!

4. Muhammad Ridhuan Bam


1. this photo was taken during someone bday n he was one of the master mind..so nampak kan kepentingan dia ni..
2. beliau merupakan seorang yang berpengalaman dala hal ehwal paper work etc..
3. senang berbual dan meluahkan ketidak puasan hati dgn dia ni,
4. when he said,he meant it.
5. he is so reliable.. itu sahaja..

ucapan : semoga persahabatan yang terjalin berkekalan.. itu je.. haha.. aku x bole feeling2 lebih dengan bam ni..nnti kena hempokk kepala den..



3.Muhd Abshar Mohd Ali



1. disebabkan dia, aku batalkan niat tarik diri mse awal sem.kata2 smangat yg dy akan ada utk aku..
2. aku brtahan kat organisasi tu sebab dia..
3. bila aku rasa aku nak cari pasal dengan seseorang, no dy ada je dalam hp.bole call then carik pasal..
4. u r so independent taht make me so depending on you
5. sebabnyaa kau selalu ada. walaupun untuk membuat lawak2 yang mnyakitkan hati..

ucapan : kita akan meneruskan kehidupan di atas kaki sendiri sem depan.. semoga abahnyaa terus berjaya dan menjadi YDP yang paling hensem ehh,, haha.. ydp yang terbaik yg pernah ada..



De Kaizen Zane Smith


1. Timbalan pengarah program sukan terbaik
2. Ajk Pemarkahan co-wonderfull night terbaik
3. Ajk protokol watiqah pelantikan terbaik
4. Ajk makanan malam penghargaan terbaik.
5. partner terbaik saya.abang terbaik.kawan terbaik.yang menukar air mata mnjadi ketawa..

ucapan : semoga kita dapat bekerja sama lagi semester hadapan.. kejarlah cita-cita mu dan kami akan bahagia atas kejayaan mu..thanks abang..





and the last but not least...insan yang paling2 penting ni dr pembukaan hingaa kepenutupan..



Oh Pika

okay.. tak payah nk point2 sangat..ini rumett saya,,
so,,haruslah dy menjadi insan terpenting sepanjang sem ni,, bukak mata nampak dy.. nak tido nampak dy..
Dia yang paling sabar menahan kerenah saya.. Hari2 kami main sentap menyentap.. Sebab saya selalu bangun lambat pastu mngamuk2 kat pika.. Lalalala.. Tapi saya sayang kat dia ni.. Sebab ishk..Banyak lah sebab... ucapan : tiada ucapan.. nak ucapan tggu hari raya.. I heart u rumett..













ok lah.. Setelah berhempas pulas ber-copy-and-paste akhirnya siap..walaupun burok.. Haha.. Nukilan ku x seindah A. Samad said.. Tapi ia ikhlas dari lubuk hati paling dalam.. Ya.. ada 11 orang sahaja.. X bermakna yang lain tu x penting.. Cuma ruang dan peluang yang ada terhad.. Ingin sangat aku kisahkan semuanyaa tapi kalau da satu sem satu post.. Camnilah cite dy.. okay.. Banyak lagi insan2.. Asyraf jamal, along hafizah, dilla hamid,faizzah ila. nazz naza..abg scha,,nik irfan,, and my classmate..the nazmidahsss shap fans nisa ,many moreeeeeee laaa...


hari da makin gelap.. papehal.. baca je la.. siapa yang gambar dy ada.. Tahniah la kerana menempatkan diri di kelompok 10 terpenting.. kepada top 3.. nak nak,,yg no 3 tuh.. haishh.. panjang sbnrnyaa nk cerita pasal dia ni.. tapi itulah.. tangan pon da sakit.. almaklum,,type kat bnda kecik.. ok la..dah baca kan.. nazmidah nak ckp siket.. nazmidah balik dulu...

ok? Heart satu kali..

No comments: