SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

07 May, 2013

perlahan-lahan

Assalamualaikum,guys and girls.. Malam yang suram.. DP pun blackout/ Bukan nak cakap politik.. Tapi ada sesuatu perlu di luahkan..


Perlahan-lahan aku mula lihat sisi lain diri kau.
Perlahan-lahan aku mula sedar kalian ialah 2 manusia yang berbeza.
Perlahan-lahan aku mula tahu akan silap aku yang membandingkan kalian.
Perlahan-lahan aku mula menangkap tujuan perjalanan kita.
Perlahan-lahan aku mulakan semuanya dengan mengetuk hatimu perlahan-lahan..
Agar setiap pertemuan akan berakhir dengan perlahan-lahan..

Itu je yang aku nak cakap.. Tak de kene mengena dengan politik pon.. Okay..

Nampak gambar ni? Comel? Ok.. sebabnyaa geram dengan dis one guy.. Aisey. Kan cakap kalau nk carik pasal je call dy.. Sekarang ni,,orang tak call dy kan,, Xpayah la carik pasal.. What eva pon lah kan.. I ols balik poli esok.. Hoooyehh hooyehh.. Padahal x suka sangat pon.. But then,, he once again be the one who change everything.. Turn the gloomy days into bright glowing day.. Lalalalala.....


izzah hisham.


No comments: