SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

13 January, 2013

dan aku belajar erti IKHLAS

Assalamualaikum readers..
Alhamdulillah di sebalik minggu yang busy ni sempat jugak lah curi masa sekejap untuk update siket.. Biasalah i ols kan kalau dah kusut sangat mesti merepek bukan-bukan kat blog.. Sebab bloggy saya sangat memahami.. *shok sndiri..
Ok.. Sekarang tengah dengar lagu Sempurna by Andra.. Izzah,,kenapa masih tak nak move on?? Tolonglah he is not the one for you walau macam mana kau try to pertahankan korang punya relay..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................aku x bole teruskan..................................................
Dan,malam ini aku telah mula belajar erti sepatah perkataan "IKHLAS".. Aku leka dek perasaan sayang yang sementara. Sedangkan Allah itu maha pengasih maha penyayang.. Tengah aku dok type entry masa tu mata ni memang dah bocor lah kan.. Aku sedar tersentak, aku g toilet capai telekung dan itulah detik permulaan untuk aku mengikhlaskan pemergian semua yang telah meninggalkan aku dan aku pilih untuk tinggalkan..
Malam ini jugak (ok sebenarnyaa da 2.30am kott), aku sedar aku perlu mulakan satu lembaran kehidupan yang baru.. Yupp..Belajar meng-apply-kan(buruk nyaa) keikhlasan dalam perhubungan.. Melupakan kenangan manis bersama itu ialah pembelajaran hidup yang paling susah sebab mengenanginya membuat kamu tersenyum tapi melupakannya membuat kamu menangis..
Tak tahu kenapa malam ni touching sangat. Mungkin sebab tekanan kott.. Dengan bahang pilihanraya nyaa lagi.. Satu je,, kalau betul di situ tempat saya, maka Allah akan tunjukkan jalan. Allah tak kan uji hambanyaa jika hamba nya tidak kuat menahannya..
ok dah. Don't get me wrong with this post. Betul lah kan. Biasalah remaja dan cinta yang ntah pape ntah tu kan. But I'm getting 20 kott this year.. tak kan masih nak di takuk lama.. Pandai text orang "one year older one year wiser".. G ckp depan cermin lah izzah..Kata orang kita akan boleh teruskan hidup kalau kita buang semua barang dia. Aku cabar diri aku yang aku boleh move on walaupun dengan sweater,koala,gambar,loket, memories...
Okay. Very the.. I ols kuat okay u ols..
Entah la..x semena-mena aku jadi blank. Haha.. Tak pe tak pe..Di kesempatan ini juga saya ingin mengenalinyaa kann kamu semua dengan teman sekamar aka rumett(roomate).. Satt naaa...
see,, Izzah and the roomate,, we are so like 1-0 bak kata kak nadh.. Haha.. Whatever the facts are,, all I know and  aware ialah saya sangat gembira menghabiskan masa menyepah dan mengemas semula bilik setiap hari.. Hehe.. Kau ada? ada?? Bagus.. Alhamdulillah... Tapi rumett kau ada tak bg ayat sweet cmni "izzah,Allah kosongkan tangan kita sebab Allah nak isi benda yang lebih berharga"..


p/s : tadi dengar lagu sempurna nangis.Ni test market kan,dengar lagi sekali,, fuhh.. Siap bole nyanyi.. Nampak kan kesan nyaa istikharah dan hajat. Subhanallah....

"Ya Allah sesungguhnya disaat tiada satu pun yang mampu memahami ku, aku tahu Kau selalu ada untuk ku.. Hanya padaMu tempat ku berserah, dan padaMu jugalah aku mohon perlindungan. Jika benar dia milikku maka Kau dekatkanlah walau dengan cara apa pun. Tapi seandainyaa dia bukan jodohku, biarlah dia pergi. Dan kirimkanlah pelengkap hidupku. Aku benar benar........................................IKHLAS"
Izzah saja!

No comments: