SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

04 January, 2013

satu post 3 cerita

Last post 19 Nov??Fuyohhh.. Lama gak..
Okay. Sebelum apa-apa,, Assalamualaikum kepada sesiapa yg sudi buka blog ni. *masalahnyaa ada ke? Okay.. I memang shokk sendiri.. Haha..

1) Marilah mari pergi mengundi.

Selamat tahun baru dan selamat sem baru dan yang terbaru selamat berkempen kepada calon2 pilihanraya yang layak. Yang tersingkir pula saya no comment sebab berharap saya salah seorang daripada anda. Haha.. copp copp.. Promote siket..


HAAA..Nampak..Semangatt kann.. Bukan.. Sebenarnyaa saya sangat lah x suka gambar yang ni.. jap.. haaa.. Ni hah.. Tengok..


Haaa.. X cantik kan yang bawah? Tu yang saya buat yang atas tuh. Haha.. Izzah memang giler glamour. Knape?? Tak puas hati laii laa..




2) Izzah duapuloh sen

Alhamdulillah.. I olss sekarang ni dah masuk sem 2 di Politeknik Ibrahim Sultan. 2013. Umur pon dah nak masok 2posen. Maksudnyaa no 1 akan ditinggalkan la dalam umur.. I'm 20 this year. OMG!! Banyak benda perlu di ubah.. Apa-apa pun, I ols selalu berdoa agar Allah istiqamah kan hati ni,supaya segala yang i ols cuba buat ni di berkati. Dan saya juga berazam untuk mengurangkan rude phrases aka kata2 kesat di dalam blog saya yg kesat lah sangat nyaa phun adui terr berr.. Dengan ini saya mengumukan Izzah Syahirah sebagai MT kebajikan blok HiTech 3 merangkap diperangkap dan terperangkap sebagai Exco Sukan dan Riada bagi JPKK sem ini. InsyaAllah tanggungjawab yang diberikan akan i ols laksanakan sebaik mungkin..Jom tengok gambar 2013..

Sumpah gedik lah izzah ooiiii...Haha.. Ada aku kesah? Kau x suka kau blah la.. Ehh,,kau blahh laa..Haha.. I olss memang mcm ni. Suka gelak x memasal.. Haha..





3) tahun baru, kisah baru, jejaka baru..

Opppss... Okay.. For those yang kenal i ols dengan rapat nyaa last sem tentu tahu kan hubungan yang entah apa-apa ntah tu kan.. N bila iza  da berjaya keluar dari perhubungan statik tu,,hah,, Baru tersedar betapa ramainyaa jejaka yang hensem kacak bergaya lebih dr kamal adli lahh... Ehh,,kamal always number 1 hensem.. Okay. Lalu aku berikan sedikit ruang di hati untuk seseorang yang sangat aku harap dapat memberikan aku kisah hidup yang awesome.. Ye laa.. i memang hengot (hang out) dengan org2 yang awesome saja.. So,,setakat ni,, i ols memang suka hengot dengan seorang ni.. Tapi x mengharap lebih.. Tak nak lompat tinggi,niat hati nak capai bintang tapi x sampai lalu jatuh terjelepok kat atas tanah or mat salleh ckp on the floor.. Haha..



Maka berakhirlah kisah satu entry tiga tajuk itu..almaklum dah lama x update skali bagi..hambekk kau.. Kau orang tak larat ke nak baca?? Tak larat tekan lah X.. aAda mak kesah?? Tak kuasa nak layan (sambil buat bahasa isyarat)..


nota punggung : semangat gila kempen,,kalau x menang aku happy kalau menang pon happy..sebab tak nak pun masuk JPP.. Nak layankan org je.. SAYA SAYANG JPKK..

No comments: