SUKA?BACA.TAK SUKA?BERAMBUS!AKU MEMANG KASAR.KENAPA??
relationships are like glass.sometimes its better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together

i miss you

16 January, 2013

PRK is overrrrrrr......=)

Assalamualaikum readers.
 Alhamdulillah semalam telah berlangsungnyaa Pilihanraya Kampus. dan i ols kan calon untuk jabatan. tp gmbr aku seketoik je kat jabatan.. Haha.. dan malam tadi juga la pengumumannya..

See,, Very the.. Haha.. Tempat ke 6 okay.. Apasal lah x ke tujuh. Tak de lah aku berasa huru hara skrg. Dah boleh lek lek kacang guling2 dalam bilik jpkk.. Haha..

semenjak malam td, aku dah mula terasa kelainannyaa.. Dan aku semakin sedih sebab ia datang dari orang yang rapat dengan aku. Perkara macam tu lah yang membuatkan aku semakin keliru dengan pilihan hidup ni. Perjalanan aku masih panjang. Sem baru bermula. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan. Iza tahu tak de sape dah yang iza bole harapkan untuk lift me up kecuali diri sendiri..


Keputusan nya ialah saya sayangkn JPKK.. Kalau baca blog yg past2 kn ada tulis, saya tak nak pon masok. Ok,, ambil contoh,, saya xnak pon masuk kelab tradisional,tp bila itu ialah koko saya,nak buat mcm mana?terpaksa lah saya masok. So,,mcm tu lah..Tak nak ialah tak nak dan bukan tak akan..


Itu je kott nak cakap. Malas nak cakap banyak2..Mereka bukan faham pun. Mereka bukan saya dan saya seorg yang sangat memahami diri saya..Haha,, Sangat berlagak..





p/s: sabtu ni program aku. 1 sukan 1 siwa. Takutt sangat...tapi hafiz ruslan banyak tolong saya. Ye la.. i ols ni kn x pernah buat krja cenggini cenggituh..
All is well..

izzah saja!


No comments: